Napište nám: info@stomatologiejecna.cz
CZ
EN

(Vážení pacienti, tento e.mail není určen k rušení objednaných návštěv ani k akutnímu řešení vašich obtíží. Pro tyto účely využijte, prosím, uvedená telefonní čísla. Pokud jste objednáni přes "Známého lékaře", použijte tento systém také ke zrušení nebo přeobjednání. Děkujeme)

Naše služby

Nabízíme preventivní péči, zubní hygienu, implantologii, dětskou stomatologii, protetickou stomatologii, bělení zubů, zhotoveni OPG, akutní ošetření bolestivých stavů, záchovnou stomatologii včetně endodontického ošetření zubů, air flow, ošetření kořenových kanálků, snímatelné náhrady, kompozitní estetické výplně, porcelánové fasety, kovokeramické
a celokeramické korunky – můstky, extrakce (vytažení) zubu.

Těšíme se na Vaši návštěvu a pevně věříme, že Vám nabídneme všechny potřebné služby, aby Váš úsměv byl vždy dokonalý.

Dentální hygiena

Každodenní důkladné čištění zubů nepatří mezi nejoblíbenější činnosti človeka. Převážná většina pacientů považuje devastaci zubních tkání
a dásní za nutné zlo, jemuž nelze - i sebelepším čištěním - zcela zabránit. Zkazky o měkké sklovině, vlivu těhotenství, dědičnosti apod. se zdají být, navzdory poznatkům moderní preventivní stomatologie, nevykořenitelné. Skutečnost, že čistý zub nemůže onemocnět, je nepohodlná, neboť vede
k nutnosti přiznání vlastní viny na ztrátě zubu. Zuby nejsou životně důležité
a navíc existují zubaři, kteří je v případě potřeby spraví nebo nahradí.

Současná medicína umí vyřešit mnoho zdravotních problémů a léčit řadu chorob moderními léčebnými postupy. Přes zjevné pokroky lékařství však stále platí, že nejlepší je nemocem předcházet a neonemocnět. Z hlediska stomatologie to znamená, že nebudeme mít žádný zubní kaz a naše dásně budou zdravé.

Dentální hygiena je u nás velmi mladý obor (od roku 1996) a mohla by pomoci změnit celkem neutěšenou situaci. Dentální hygienistka nejen profesionálně vyčistí zuby, ale i instruuje o správném domácím čištění. Ošetření není nijak bolestivé, ani nepříjemné.

Přijďte se naučit udržovat své zuby zdravé a krásné!

Calendar-iconCreated with Sketch. Objednat se online

Ordinační hodiny

Pondělí - Pátek

Kontakty